2009. július 8., szerda

Vegre...

Udv Mindenkinek!

Amint az a cimbol is (es abbol is, hogy en irok) kiderulhet, vegre van netunk... Mult csutortok ota varjuk, hogy tortenjen valami, itteni ido szerint ma este 6.45-kor telefonalt egy automata, hogy 6.30 es 8.30 kozott jonnek, es beallitjak a dolgokat...

Szoval most mar remelem, menni fog rendben minden.

Akkor most az eddigi benyomasokat szep sorjaban...

Minden edes!

Azzal nem lenne gondom, hogy az egyebkent is edes dolgok azok, nade a kenyer... Ha nem talalok hamarosan egyet, ami nem edes, kenyersuto gepre es jo receptekre lesz szuksegem...

A legkondi=letszukseglet...

... ha nincs, es bejelented, az "emergency", es fel ora alatt kijonnek megcsinalni...
Elso nap a lakasban azt hittem, csak lassan hut, azert nem erzem... Aztan megerkezett a mexikoi srac a berelt moso- es szaritogepunkkel, kijelentve, hogy de meleg van... Megnezte a cuccot, es kiderult, hogy nem en voltam a bena, hanem tenyleg nem megy... Ugyhogy rohantam le a kb 43C-os lakasbol ki a 42C-on keresztul az irodai 20C-ba szolni, hogy gaz van... vagyis szauna... es: VOILA! Azota csak az nem tiszta, hogy mi legyen a beallitott homerseklet, mert a nekem jo Gabornak hideg... :-)


Jegkorszak 3 - 3D!

Bizony! Szemuveggel, es terhatassal... Ezek utan is a kedvenceim kozott lesz ez a rajzfilm, azt hiszem... Jo a zeneje is! Ajanlom Mindenkinek! (Nem tudom, otthon lesz-e 3D-ben, de nagy elmeny volt... A Motkanyt sem mindig csak a tolgymakk erdekli... ;-) )

Gyorsbufek

Mondanom sem kell, van beloluk jonehany... Az otthon jol bevalt, sarga jelzesuben ugyan kozel sem azt kaptam, amit vartam, de a tobbi eddig pozitiv...

Minden nagy

Az utak, a lakasok, a plaza, az adagok (es nem csak nekem...). A medencerol nem is beszelve... :-)


Holnap folyt. kov.!

R


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése