2009. július 17., péntek

Gyerekparadicsom

Ez a megnevezes illik leginkabb estenkent a medencere... Mikor mar nincs 40 fok, es elomereszkednek a kisgyerekes szulok, az egesz piciktol a kb. 10 evesekig birtokukba veszik a medenceket (es kornyekuket) a gyerekek. Ma voltunk lent, es ket, 1-3 eves, az anyukak alapjan indiai kissrac tobbszor is odaallt mellem mosolyogni (kesobb integettek is)... :-) Mondtam is Gabornak, hogy szerencseje van, hogy ilyen fiatalok... :-) A medenceben par 6-8 eves tavol-keleti gyerek sikongatott, es folyamatosan jottek az anyukak babakocsival, babahordoval, mindenfelevel... Azt hiszem jo helye van errefele a gyerekeknek...

Kora delutan teljes nyugalom van. Mivel ma nem volt annyira durva meleg, mint szokott, lementem olvasni a medence melle. Mikor kezdett sok lenni a meleg, kicsit husoltem a vizben (mellekesen kimentettem nehany hangyat... :-) ). Ezt eszrevette egy 8 ev koruli kissrac, es odajott a masik medencebol, kicsit talan csodalkozva, es magyarazott valamit a novererol. (Valoszinuleg azt. hogy o fel a hangyaktol, de oszinten szolva ot nem sikerult megertenem.) Aztan beugrott, es elkezdett a medence aljan allatokat keresni... :-) En meg visszaultem az arnyekba olvasni... Van, aki kimenti helyettem az allatokat a medencebol...

Holnap elvileg megyunk turazni egyet. Majd igyekszunk sok szep kepet csinalni, es beforgatni megfelelo iranyba... ;-)

R

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése