2009. augusztus 31., hétfő

Depeche Mode Koncert, 2009 augusztus 29, Dallas

Ahogy a cimbol is kiderult, voltunk Depeche Mode koncerten. Nem most kezdtek a sracok, jo volt. Tudtatok, hogy 1980-ban alakult a banda? :) http://en.wikipedia.org/wiki/Depeche_Mode Abban az evben szulettunk mindketten... Magyarorszagon nagyon sokan szeretik. Ugy hallottam, hogy a 2010-es budapesti koncertre mar nincs jegy. Mi a mult heten vettuk a jegyeket, siman kaptunk. Lehet, hogy az USA-ban nem annyira hiresek?



Pokrocos koncert... Elol voltak szekek is, de mi egy dombon, pokrocon... :)


Eletem egyik legdragabb sore. :) 2 sor+1 asvanyviz => $28 (kb 5600 forint)

Amikor vettem, elkertek az ID-mat. Itt allitolag mindig elkerik. Pedig ez csak light sor volt, nem tudom mennyi lehetett az alkohol tartalma...


Draga a bulizas. De finom volt, jol esett... :)


Kenyelem felsofokon... :-) Pokroc, koncert, tok jooo! :)



Elozenekar...



Sokat vartunk mire elkezdodott, nagyon idoben ott voltunk mar. Szerintem jo helyunk lett. Nem is tul elol, de nem is tul hatul.


Ez a kep a szunetben keszult, akkor eppen unatkoztunk egy kicsit... :-)



Nagyon jo volt a feny es hangtechnika. Magas szinvonalon toltak a sracok. Nem veletlenul hiresek! :)

Ez volt az egyik kedvencem. Durva ez a hatter, nem? :)


Ez pedig a masik kedvencem. A szam is nagyon jo volt, amit jatszottak. :)

Szep ez a felni, nem? Ezt nehez uberelni. Nagyon nehez! :) Volt nehany szep oreg jargany a parkoloban. Vegyes volt a korosszetetel, sok idosebb rajongot is lattunk. Szerintem jo volt a koncert, nem bantam meg, hogy elmentunk....

1 megjegyzés:

  1. Én is voltam #M koncerten, csak sajnos semmit nem láttam, olyan alacsonyan volt a színpad. Jó, hogy Ti ennyit láttatok.
    G.

    VálaszTörlés