2010. február 11., csütörtök

Masodik es egyben utolso napunk a korhaban


Ria nevnapja van, koszonjuk szepen a sok-sok jokivansagot. :)
Nyugis volt az ejszaka, bent aludtunk a korhazban mind a harman. Jol vagyunk, tej is kezd lenni, jok a vizsgalati eredmenyek. Igy ma este haza mehetunk! Lakas befutve, gyerekules elokeszitve! :) Apropo, gyerekules. Kepzeljetek, le fognak kiserni minket a noverek a kocsihoz es ellenorzik, hogy minden rendben van-e az ulessel, szakszeruen van-e berakva. Ez aztan a gondossag! :-)

Ria eppen a boldog Nagypapaval beszelget. :-) Jo dolog ez a Skype. :-)


Boldogok vagyunk, jo meleg sapi is van rajtunk... :-)


Egymasra nezunk Anyaval... :-)


Almosak vagyunk, pedig ideje lassan ebredezni... :-)


Egy puszi hatha segit az ebredesben... :-)


Nem is tudok kommentet irni, annyira tunderi! :-)


Korhaz folyosoja. Hamarosan megyunk haza. Csinalok majd kepeket a nagy utazasrol is. Be kell oltoztetnunk Davidot, mert hideg van kint. Szerintem ugy fog majd kinezni mint egy maci! :-) Erdemes lesz majd holnap is ellatogatnotok ide, majd toltok fel kepeket!


Mint ahogy mar emlitettem, kezd megjonni a tej, de azert meg kell egy kis potlas (magyar gyerekorvos-neni utasitasara).


Ez pedig mar az ablakunkbol egy kep. Rendesen behavaztunk, igazi csodakent emlegetik. Itt azert nem surun latnak havat, foleg nem ennyit. Vicces volt latni a novereket, amikor mentem ebedelni. Sasoltak ki az ablakon es beszeltek, hogy micsoda kuriozum! :-)


Ejszaka bent aludtam a korhazban, a kocsi pedig kint a korhaz parkolojaban. Ez fogadott delben, mikor hazaugrottam a gyerekulesert. En kb 7 cm-re saccolom, de meg utana is esett. :-)


Amugy az utakon nincs gond, rendesen kihaltak. Itt ugyebar nem szoktak hozza az emberek a hohoz, nyari gumija van mindenkinek, ugyhogy inkabb mindenki siet haza vagy mar be sem megy dolgozni. Tolunk is az irodabol allitolag haza kuldtek mindenkit. Az utak most meg csak kicsit csuszosak, szepen dolgozik az elso kerek hajtas es az elektronika... :-)


Nem csak alszunk es eszunk am! Gyakran vagyunk ebren es csak lesegetunk. :-)

Holnap folytatas kovetkezik, maradjatok velunk! :-)


2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Mint valami kabitoszer, folyamatosan rakattint az ember a blogotokra! Tenyleg szep kis krapek. Arra gondoltam a kepeket latva, milyen profi es szerencses korulmenyek kozt jott vilagra. Szerintem Mo.-n kb. 50 ev mulva se lesznek ilyen korulmenyek. Remelem szerencsesen hazaertek.

    VálaszTörlés
  2. Igen, hihetetlen jól néz ki ez a kórház, és jó olvasni, mennyi odafigyelést kaptok! És én is egyfolytában a képeket nézegetem. Anyukámék is sok puszit küldenek, és gratulálnak!

    VálaszTörlés