2010. január 18., hétfő

Vezettem egy uj Lexus-t

Egyik kollegam jovoltabol nemreg megesett velem, hogy vezethettem egy uj Lexus-t. Nagy elmeny volt, foleg, hogy eletemben eloszor vezettem hybrid autot. Vagyis ez nem igaz, mert egyszer mar probaltam meg otthon egy Honda Insight-ot, de ez a Lexus kicsit mas kategoria. Lehet, hogy Lexus-ok kozott kisauto, de nekem azert nagynak tunt. :) Olvastam, hogy a HS 250h korulbelul harminc szazalekkal kedvezobb fogyasztast produkal, mint a gyar eddigi legtakarekosabb modellje. 4.7 meter hosszu, ehhez kepest megelegszik 35mpg-vel. Egesz jol megy, bar azert nem egy sportkocsi.


Minosegi anyagok vannak benne, legalabbis az erzet mindenkeppen az. Rengeteg az elekrtonikus kutyu, igy elso ranezesre nem is gondolna az ember.


Az eleje nem a kedvencem, engem inkabb a hatso fele fogott meg...


Igen, szerintem ezt nagyon eltalaltak. :)


Egy bizonyitek, hogy tenyleg vezettem... :)


Ennyit latni a motorbol. Szinte semmit.

Ez a kocsi itt kb $36.000-nel kezdodik, ami 6.7 millio forint. Mivel nagyon uj a modell, otthon meg sajnos nincs. Ha majd kesobb lesz esetleg, gyanitom, hogy 10 millio folott lesz az ara.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése