2010. január 18., hétfő

Baby Shower, aranyos barataink vannak :) (Zsufolt, de nagyon kellemes hetvege III., valamint Baby shower I... :-) )

Vasarnap a meccs utan amerikai barataink kimentettek magukat, es elindultak "haza", mert az egyik kislanyuk kohogott... :-) Volt egy meghivasunk volt egy korai "mozizasra" Andinal (amire addig meg nem valaszoltunk, amig nem tudtuk, szabadok leszunk-e... Vagyis en nem tudtam.), ami nem szokatlan, csak kb. 3 oraval korabbi, mint eddig barmikor volt, ugy gondoltuk, atmegyunk, es megnezzuk azt a klubszobat... Ahol elvileg vaszon es kivetito van... :-)

Ehelyett... egy ilyen lufi fogadott a kilincsre kotve. A feliratot akkor meg nem lattam, csak a szinet, de egy pillanatra megijedtem, es leptem visszafele kettot, mert ugye mozizasrol volt szo... :-) Oke, sejtettem, hogy keszul valami valamikor, de fogalmam sem volt rola, mikor. Ugy gondoltam, mig Gergo nem jon vissza, nem szerveznek semmit a lanyok... Meg amugy is, penteken voltam Piia Baby Shower-en, biztos nem most hetvegen lesz az enyem/mienk... :-) Aztan Gabor elindult befele, en is bekukucskaltam, es meglattam Sara-t... :-) Na, akkor leesett, hogy tenyleg hagytam magam meglepni... :-)


Hattal a ket foszervezo... :-)


Align Center Amugy a Baby Shower arrol szol, hogy a Baba, vagyis a szulei, es barataik meg az o erkezese elott buliznak egy visszafogottabbat, jatekokkal, meg kajaval, es ajandekokat kapnak. Nem ok szervezik a bulit, van, ahol tudnak rola, van ahol nem, van hogy csak lanyok/nok vannak, van hogy vegyesen, de nagy segitseg, es mindenkeppen szep gesztus tud lenni a parnak. Ezek itt az ajandekok, amiket David kapott... :-)


Emlitettem a jatekokat. :-) A jatekokat, aki megnyeri, kap valami aprosagot, ami emlekezteti az esemenyre... :-) (Nalunk pelenkazas es bebietel-kostolas volt, tobbek kozott.)


Mint latszik, nalunk koedukalt volt a buli... :-)


:-)


Tenyleg nem keszultem... Ha tudom, mi keszul, lehet, hogy igyekszem kicsit jobban kioltozni... :-)


:-)


Akik ott voltak... :-) Koszonjuk szepen mindenkinek! (Azoknak is, akik nem... :-) Hianyoztatok!)
(Ja igen, kezemben az egyik ajandek: pluss focilabda... Enelkul nem lehet... :-) )


A buli vegefele.


A fiuk meg elvoltak kicsit. Jo ez a hely... ;-)


:-)

Koszonunk meg egyszer mindenkinek mindent! Remeljuk, meg tudjuk halalni valahogy! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése