2010. január 21., csütörtök

Baby Shower 2, aranyos kollegaim vannak :-)

Nemreg szamoltunk be arrol, hogy Rianak nagy meglepetesben volt resze vasarnap. Baby shower-t szerveztek a barataink. Par nap mulva engem is nagy meglepetes ert. A hatam mogott titokban valami nagyon hasonlot szerveztek a kollegaim. :-) Ebedidoben etterembe mentunk csoport ebed uruggyen. Majd jott a meglepetes, hirtelen Ria is ott volt. :) Rendes volt a csapat nagyon, alltak az ebedunket es egy csomo ajandekot kaptunk. Jol ereztuk magunkat, orulok, hogy ilyen munkatarsaim es barataim vannak. :)


A kepen eppen orulunk az ajandekoknak.
Nagy meglepes, nem szamitottam ra. :-) Ha valaki esetleg nem latna, egy baranykas Baby Bouncer-rol (szek, ami vibral) van szo, ami zenel es megnyugtatja a babat. :) Szerintem hasznos lesz majd nagyon! :)


Kollegakrol egy csoportkep. Szarmazast illetoen nagyon vegyes a tarsasag. Jobbrol balra: Kina, Vietnam, Peru, Magyarorszag, Magyarorszag, Spanyolorszag, Finnorszag, USA, USA, Finnorszag, En, Ria, India, hattal pedig USA.
Sajnos nem tudott eljonni mindenki, de kaptunk egy szep kepeslapot is jokivansagokkal es alairasokkal. Koszonjuk az ajandekokat azoknak is, akik nem tudtak itt lenni! :-)


A kepen pedig az egyik foszervezo. :-)


Ez pedig a meghivo, amit kedves aszisztensunk keszitett. Persze en nem kaptam ilyen meghivot, nekem meglepetes volt. Kellemes meglepetes... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése