2010. június 17., csütörtök

ER (Emergency Room = Baleseti ugyelet)

Megesett tegnap, hogy balesetire kellett mennunk. Kosaraztam egy kicsit es rosszul nyultam a labdahoz egy passznal, igy sikerult megserulnom a jobb nagyujjamon. Bedagadt, fajt is, igy ugy dontottunk jobb ha megnezetjuk szakemberrel.

Itt latszik, hogy mennyire szenvedek.


Na jo, nem volt annyira veszes fajdalom, de egy tapasztalatnak nem rossz.


Erdekes tapasztalat az itteni ER-rol. Bementunk az ajton, azonnal sorra kerultem. Normalisak voltak az orvosok, osszesen 6 emberrel kerultem kapcsolatba. Mindegyiknek el kellett meselnem a tortenetemet. :) Nem tudom melyikuk volt orvos vagy apolo. Elso emberkenek elmondtam mi tortent, felvette az adatokat, vernyomast, lazat mert majd irany egy ulgyeleti szoba. Oda sorba jottek a feher ruhasok: rontgen, vizsgalat, adminisztrator (biztositas miatt), apolo. Kaptam egy fekete sint, szerencsere nem tort el csont, csak huzodas. Kedves volt mindenki, jol felszerelt profi csapat, 45 percen belul kisetaltunk. A lenyeg, hogy megnyugtattak, hogy nincs tores. Gazdagabb lettem egy tapasztalattal, szegenyebb $100-al (ennyi a vizitdij baleseti ugyelet eseteben, a tobbit a biztosito fizeti).


Ez mar pedig a vegeredmeny. Kaptam egy fekete sint, szerencsere leveheto. Vezetni tudok benne es a szombati focinak sincs semmi akadalya. Remelem gyorsan javul majd... :)


Ez a kep pedig mar nem a temahoz kapcsolodik, nagy meglepetes volt szamomra. Itteni Metro parkolojaban lattam ezt a kuriozumot. :) Ismeros, ugye? Csak nem a "mi autonk" sport valtozatban? :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése