2010. május 8., szombat

Jet-Ski a Grapevine tonal

A kovetkezo par kepen a kek lesz a dominans szin. Nemreg nagy elmenyben volt reszem, elmentem Sakari baratommal es testverevel jet-skizni. :)
A kepen eppen csak felvettuk a mellenyt, amit az elkovetkezendo 1 oraban viselnunk kellett.


Az egesz egy kis hatramenettel kezdodott, ismerkedes a geppel.


Majd a motor beinditasa kovetkezett... :)


Es innentol kezdve egy ora tomeny orom. :)
Gyonyoru idonk volt, szikrazo napsutes, kb 35 fok arnyekban, kellemes huvos vizhomerseklettel. :)


David Baba es Ria a parton setaltak, amig mi oda voltunk.


Itt mar a vissza parkolas elso (R: masodik... Eloszor kicsit nekikoccant a jobb oldali masik gepnek... :-) )pillanata. Azt hittem nehezebb lesz, de nem volt gond, siman ment. :)


Egy gazfroccs a vegere es felugrott a helyere a gep. :) (R: Azt pedig hiaba mondtam neki, hogy igazitsa meg a sapkajat a kep kedveert... :-) )


Szerintem latszodik a mosoly az arcomon, hietetlen jo egy ora volt. Elveztem minden pillanatat, igyekeztem mindent kiprobalni. Hullamlovaglas, hirtelen kanyarok, uszas a toban, maximum sebesseg. Apropo, maximum sebesseg. kb 80 km/h volt a vege, ami hullamzo vizen tobbnek erzodott. Szerintem lett volna benne meg tobb ero is, de valoszinuleg le volt szabalyozva. Igy is nagyon jo volt. :-) Meg a Mazdanknal is jobban gyorsult egy kicsivel. :))


Mindenki arcan a mosoly, nagyon jo nap volt. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése